ویرایش محتوا

مشاوره تحصیل خارج از کشور

مشاوره تحصیل خارج از کشور

امروزه یکی از بحث های بسیار داغ در میان نوجوانان و جوانان، تحصیل خارج از کشور می باشد. در صورتی که قصد دریافت مشاوره مهاجرت تحصیلی را دارید، ما را همراهی کنید. جوانان علاقه زیادی به این موضوع دارند، مخصوصا در این شرایط و وضعیت اقتصادی کشور، جذابیت آن بسیار بالا رفته است. بسیاری از دانشجویان می خواهند از طریق تحصیل در کشور های اروپایی یا آمریکایی، اقامت دائم آنجا را کسب کنند. به طور کلی راحت ترین راه برای کسب اقامت دائم در کشور های خارجی، تحصیل می باشد. بعضی ها تصور می کنند که تحصیل خارج از کشور کار بسیار سخت و دشواری می باشد، در حالی که چنین تصوری صحیح نمی باشد و کار آسانی می باشد. اکثر مردم به تحصیل خارج از کشور علاقه دارند، اما در رابطه با آن اطلاعات زیادی ندارند.

در صورت نیاز به مشاوره تحصیل خارج از کشور رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

چرا تحصیل خارج از کشور؟

همگی کارشناسان و مشاوران ما دارای چندین سال سابقه کاری و تجربه در زمینه مشاوره تحصیل خارج از کشور هستند و می توانند اطلاعات جامعی را در اختیار شما بگذارند. امروزه همانطور که همگی از آن اطلاع دارید، شرایط اقتصادی کشور بسیار مناسب نمی باشد و حتی بعضی از افراد توان تحصیل را ندارند. همچنین اکثر فارغ التحصیلان ما با مشکلات بیکاری و درآمد کم روبرو هستند و این مشکلات آن ها را بسیار اذیت می کند. بعضی از افراد بعد از صرف هزینه و زمان زیادی برای تحصیل، نمی توانند در رشته دلخواه خود مشغول به کار شوند و حتی نمی توانند زندگی دلخواه خود را به دست بیاورند. راه حل همگی این مشکلات، مهاجرت و تحصیل در یکی از کشور های خارجی می باشد. امروزه کشور های مختلفی در سراسر جهان وجود دارند که از لحاظ صنعتی و اقتصادی بسیار پیشرفته هستند و برای تحصیل بسیار مناسب می باشند. جهت مشاوره مهاجرت تحصیلی می توانید از ما کمک بگیرید.

مشاوره تحصیل خارج از کشور

مشاوره مهاجرت تحصیلی

جهت دریافت مشاوره تحصیل خارج از کشور می توانید همین الان با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و هر سوالی که دارید، از آن ها بپرسید. امروزه اکثر دانشگاه های خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی فرصت تحصیل را فراهم می کنند. جهت ورود به دانشگاه های خارجی، باید ویزای تحصیلی کسب کنید. جهت دریافت ویزای تحصیلی شرایطی وجود دارد که باید همگی آن شرایط را دارا باشید که در ادامه متن همگی آن ها را بیان می کنیم.

شرایط تحصیل در خارج از کشور

افراد علاقمند به تحصیل در خارج از کشور می توانند با دریافت مشاوره تحصیل خارج از کشور، از شرایط دقیق آن اطلاع یابند. شرایط عمومی تحصیل خارج از کشور عبارت است از:

  • فردی که متقاضی تحصیل کارشناسی در خارج می باشد، باید حتما مدرک پیش دانشگاهی داشته باشد.
  • فردی که متقاضی ادامه تحصیل در کالج می باشد، باید مدرک گروه آزمایشی نظری یا فنی حرفه ای را داشته باشد.
  • فردی که متقاضی ادامه تحصیل در مقطع فوق دکتری و به دنبال دریافت فرصت مطالعاتی می باشد، باید مدرک دکتری داشته باشد.
  • فردی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری پیوسته یا کارشناسی ارشد را دارد، باید مدرک کارشناسی داشته باشد.
  • توانایی مالی جهت پرداخت هزینه های تحصیل( هزینه صدور روادید تحصیلی( 12 قطعه عکس+ آزمایش سلامت جسمانی و روانی+ مدرک پایان خدمت+ ریز نمرات و معدل فرد+ گواهی موجودی حساب های بانکی فرد)، هزینه بررسی مدارک، هزینه بلیط رفت و برگشت، هزینه هتل یا خوابگاه دانشجویی و… )
  • رزومه شخصی( سوابق علمی، ورزشی، شغلی )
  • ترجمه گواهی و مدارک تحصیلی و ریز نمرات
  • پاسپورت معتبری که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد + کپی صفحات آن
  • ترجمه شناسنامه
  • مدرک زبان
  • شرایط سنی که برای هر کشور متفاوت می باشد
  • برای دانشجویان متقاضی کارشناسی ارشد یا مقاطع بالاتر: مقالات به چاپ رسیده، سوابق تدریس یا شغلی، ارائه پروپوزال تحقیقاتی، ترجمه سرفصل های تحقیقات

مشاوره تحصیل خارج از کشور بدون کنکور

مشاوره مهاجرت تحصیلی کشور های ارزان

یکی از سوالات متداول افرادی که برای مشاوره تحصیل خارج از کشور مراجعه می کنند، در رابطه با کشور های ارزان و مناسب برای تحصیل می باشد. در ادامه متن اسامی کشورهای خارجی ارزان برای تحصیل را بیان می کنیم:

نروژ: یکی از مناسب ترین و ارزان ترین کشور ها برای تحصیل، نروژ می باشد. تحصیل در اکثر رشته های دانشگاهی در نروژ رایگان می باشد. همچنین کیفت زندگی در نروژ بسیار بالا می باشد.

آلمان: یکی از محبوب ترین کشور های خارجی برای تحصیل، کشور آلمان می باشد. دانشگاه های آلمان بسیار معتبر می باشند. همچنین امکان دریافت بورسیه در این کشور وجود دارد. بعضی از رشته های دانشگاهی در آلمان به انگلیسی تدریس می شوند.

آرژانتین: یکی دیگر از مناسب ترین کشور های خارجی برای تحصیل، آرژانتین می باشد. تحصیل در دانشگاه های دولتی آرژانتین رایگان می باشد. همچنین آمار جرم و جنایت در آرژانتین بسیار پایین می باشد.

فرانسه: شهریه دانشگاه های مختلف فرانسه برای دانشجویان بین المللی و دانشجویان داخلی یکسان می باشد و تفاوتی میان آن ها قائل نمی شوند. تا کنون چهار بار متوالی پاریس به عنوان بهترین شهر دانشجویی جهان انتخاب شده است.

تایوان: یکی دیگر از کشور های مقرون به صرفه جهت تحصیل، تایوان می باشد. در این کشور بیشتر از 120 رشته به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

فنلاند: یکی از مناسب ترین کشور ها برای دانشجویان، فنلاند می باشد. در این کشور امکانات و کمک هزینه های زیادی در اختیار شما قرار داده می شود.

علاوه بر کشور های نام برده شده در بالا، کشور های دیگری از جمله هند، لهستان، آفریقای جنوبی، مالزی، مکزیک و… برای تحصیل مناسب می باشند. می توانید جهت دریافت مشاوره تحصیل خارج از کشور و انتخاب بهترین کشور برای تحصیل با مشاوران ما تماس بگیرید.

در صورت نیاز به مشاوره تحصیل خارج از کشور رایگان، کافیست فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تحصیل خارج از کشور بدون کنکور

تحصیل خارج از کشور بدون کنکور

بسیاری از افراد به دنبال مشاوره تحصیل خارج از کشور بدون کنکور هستند. یکی از مهم ترین مزیت های تحصیل خارج از کشور این است که شما می توانید بدون شرکت در آزمون های ورودی، در دانشگاه شروع به تحصیل کنید. در خارج از کشور افراد می توانند بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای در رشته دلخواه خود تحصیل کنند. حتی افراد می توانند با دریافت بورسیه به صورت رایگان در کشور های خارجی تحصیل کنند. در این مدت اخیر لیست رشته های دانشگاهی بدون کنکور خارج از کشور منتشر شد که در میان آن ها بسیاری از رشته های پرطرفدار و پر متقاضی نیز دیده می شود. هزینه تحصیل بدون کنکور و شرایط ثبت نام بستگی به گروه آزمایشی شما دارد و برای همه یکسان نمی باشد. در لیست رشته های بدون کنکور خارج از کشور، بعضی از رشته های پرطرفدار همچون داروسازی، پزشکی، دندانپزشکی، مهندسی، حقوق، رشته های مدیریت و… دیده می شود.

مشاوره تحصیل خارج از کشور

جهت دریافت مشاوره تحصیل خارج از کشور بدون کنکور می توانید از طریقی اینترنتی یا تلفنی با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و شما را به خوبی راهنمایی می کنند. اگر در کنکور امسال نتیجه مطلوبی کسب نکرده اید، نیازی به نگرانی نیست. می توانید با ثبت نام در دانشگاه های خارجی بدون نیاز به کنکور ثبت نام کنید و به تحصیل بپردازید. تعداد زیادی از کشور های خارجی، رشته های بدون کنکور ارائه می دهند که بعضی از آن ها عبارت اند از: استرالیا، سوئیس، کانادا، آلمان، آمریکا، انگلستان، اتریش، فرانسه اسپانیا و… . در صورتی که هر سوالی در رابطه با آن دارید، می توانید با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید.
دسترسی سریع

> مشاوره تحصیلی و کنکور

> مشاوره کودک و نوجوان

> مشاوره خانواده و ازدواج

> مهاجرت تحصیلی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمام زمینه ها ، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با  با ما در ارتباط باشید  تا از مزایای مشاوره حضوری مرکز مشاوره بصیرت نوین بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به بصیرت نوین می باشد ©